Oftest stillede spørgsmål

Hvad koster det at få en VVS’er ud fra VVSPlus?

En standardtime koster kr. 736,- inkl. moms.

 

Hvordan foregår leveringen?

Når du har valgt produkter samt booket en tid hos en af vores håndværkere, sker leveringen af produkterne sammen med håndværkeren, der kommer og udfører opgaven.

Håndværkeren står selv for leveringen til installationsstedet, men vi gør opmærksom på, at du venligst bedes sørge for fri passage, så håndværkeren nemt kan komme frem til installationsstedet med eventuelle produkter og værktøj. Det er også vigtigt at præcisere, hvor installationen skal finde sted (hvilken etage, ude eller inde).

 

Skal jeg være hjemme?

Du bedes venligst være hjemme på det aftalte tidspunkt for installationen, så håndværkeren kan få adgang til dit hjem og installationsstedet. Det er herefter muligt at du forlader hjemmet under forudsætning af, at håndværkeren kan låse efter sig, når installationen er færdig.  

 

Hvad koster leveringen?

Leveringen af produkterne er med i det endelige tilbud, som du accepterer.

Dog kan der være tale om, at vi opkræver kr. 225 for levering af ekstra materialer, hvis opgaven ændrer sig, imens vi er på stedet. Materialerne leveres med ”strakslevering”, således at montøren i færrest mulige tilfælde må forlade opgavestedet.

 

Kan jeg selv afhente mine bestilte produkter?

Nej, de bliver leveret af og sammen med håndværkeren, som kommer og udfører den bestilte installationsopgave.

 

Hvad hvis jeg har produkterne selv?

Du kan sagtens selv bestille produkterne og blot have dem klar, til montøren kommer og monterer dem. Her skal du benytte dig af ”Book en håndværker” og bestille de antal timer, du forventer. Hvis du er i tvivl, kan du spørge os til råds på 70 12 20 21.

Du skal blot være opmærksom på, at vi ikke tager ansvar for, om det foreslået antal timer passer til opgaven. Ligeledes er det din egen leverandør af varen, som står for de 2 års produktgaranti.

 

Hvad hvis produkterne er i restordre?

Det kan være tilfældet, at nogle produkter er i restordre og derfor ikke kan leveres. Hvis dette er tilfældet, vil du blive ringet op, inden arbejdet udføres med henblik på at finde et andet produkt eller rykke installationsopgaven til en anden dag.

 

Hvis jeg er i tvivl om, hvilke produkter jeg skal bestille?

Hvis du er i tvivl om, hvilke produkter der passer til din opgave, kan du vælge at benytte vores tilbudsmodul i stedet for varekøb. I tilbudsmodulet vedhæfter du billeder eller video af opgaven. Så sidder vores faguddannede personale klar i den anden ende og vælger den rigtige løsning til opgaven i samarbejde med dig.

 

Opstår der forsinkelse?

Vi sørger altid for at planlægge installationsopgaverne, så der er taget højde for det hele. Men det kan hænde, at der opstår uforudsigelige hændelser, der gør at håndværkeren bliver forsinket. Derfor siger vi altid, at opgaven udføres på det aftalte tidspunkt indenfor en margin af +/- 30 min. Såfremt dette tidsinterval overskrides, vil håndværkeren ringe til dig hurtigst muligt og gøre opmærksom på det.

 

Hvad hvis jeg bestiller flere timer end nødvendigt?

Som udgangspunkt booker du en montør i min. 2 timer til kr. 736 inkl. moms pr. time. Hvis vi blot er der en enkelt time, faktureres du for et ”lille besøg” til kr. 938 inkl. moms.  Vær opmærksom på at timeprisen er inkl. kørsel.

Vi har GPS i alle vores biler og kan derfor altid dokumentere, hvor længe montøren har været på opgaven.

 

Hvor længe før kan jeg afmelde en opgave?

Af respekt for vores planlægning af kalenderen, beder vi dig venligst om at foretage eventuel afbestilling af opgaven senest 24 timer før, opgaven skal udføres. Opgaven kan enten afmeldes telefonisk på 70 12 20 21 eller via linket til opgaven. Afmeldes opgaven senere, opkræves der for en montørtime inkl. bil.

 

Hvad med oprydning?

Har du bestilt materialerne igennem VVSPlus, så sørger håndværkeren altid for at rydde op efter sit arbejde og tager alt affald med sig, så du ikke behøver at tænke mere over det. Har du selv bestilt materialer, så sørger du selv for bortskaffelse af fx dit gamle toilet.

 

Hvad med reklamationsret?

Hvis der mod forventning skulle være fejl eller mangler, så skal det hurtigst muligt meddeles til os. Enten til montøren der er hos dig, hvis det allerede er muligt at opdage det her, og ellers indenfor de første 14 dage på enten 70 12 20 21 eller hej@vvsplus.dk. Vi sørger herefter for at tage hånd om din henvendelse hurtigst muligt.

Der er dog altid 2 års produktgaranti fra producenten.

 

Er der gennemgang af installationen?

Ja. Når installationen er udført, vil håndværkeren gennemgå det med dig.

I trygge hænder

Super nemt at bestille opgaven via nettet med vedhæftede fotos. Fik lynhurtigt et tilbud og kunne igen bestille tidspunkt på nettet. Fik tilsendt reminder om servicebesøget. Meget behagelig, grundig, effektiv og serviceminded montør, der klarede opgaven med at gennemskylle armaturet til min bruser suverænt! 
 

- Pia Leisner

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk