Oftest stillede spørgsmål

Hvordan foregår leveringen?

Når du har valgt produkter samt booket en tid hos håndværkeren, sker leveringen af produkterne sammen med håndværkeren, der kommer og udfører opgaven.

Håndværkeren står selv for leveringen til installationsstedet, men vi gør opmærksom på at du venligst bedes sørge for fri passage, så håndværkeren nemt kan komme frem til installationsstedet med eventuelle produkter og værktøj. Det er også vigtigt at præcisere hvor installationen skal finde sted (hvilken etage, ude eller inde).

 

Skal jeg være hjemme?

Du bedes venligst være hjemme på det aftalte tidspunkt for installationen, så håndværkeren kan få adgang til dit hjem og installationsstedet. Det er herefter muligt at du forlader hjemmet, med forudsætning af at håndværkeren kan låse efter sig, når installationen er færdig.  

 

Hvad koster leveringen?

Leveringen af produkterne er med i det endelig tilbud, som du accepterer.

Dog kan der være tale om, at vi opkræver kr. 100 for levering af ekstra materialer hvis opgaven ændre sig mens vi er på stedet. Materialerne leveres med ”strakslevering”, således at montøren i færrest mulige tilfælde må forlade opgaven.

 

Kan jeg selv afhente mine bestilte produkter?

Nej, de bliver leveret af håndværkeren, som kommer og udfører den bestilte installationsopgave.

 

Hvad hvis jeg har produkterne selv?

Du kan sagtens selv bestille produkterne og blot have dem klar til montøren kommer og montere dem. Her skal du benytte dig af ”Book en montør” og bestille de antal timer du forventer eller spørge til råds hos os på 70122021.

Du skal blot være opmærksom på, at vi ikke tager ansvar for, om de passer til opgaven og ligeledes er det din egen leverandør der står for de 2 års produktgaranti.

 

Hvad hvis produkterne er i restordre?

Det kan være tilfældet at nogle produkter er i restordre og derfor ikke kan leveres. Hvis dette er tilfældet, vil du blive ringet op inden arbejdet udføres med henblik på at finde et andet produkt eller rykke installationsopgaven til en anden dag.

 

Hvis jeg er i tvivl om hvilke produkter jeg skal bestille?

Er du i tvivl om hvilke produkter der passer til din opgave? Så kan du vælge at benytte vores tilbudsmodul i stedet for varekøb siden. I tilbudsmodulet vedhæfter du billeder eller video af opgaven, så sidder vores uddannede personale klar i den anden ende og vælger den rigtige løsning til opgaven i samarbejde med dig.

 

Opstår der forsinkelse?

Vi sørger altid for at planlægge installationsopgaverne, så der er taget højde for det hele. Men det kan hænde at der kommer uforudsigelige hændelser, der gør at håndværkeren bliver forsinket. Derfor siger vi altid at opgaven udføres inden for +/- 30 min. I forhold til den valgte/aftalte tid. Fx i tilfælde af trafik, force majeure. Såfremt dette tidsinterval overskrides, vil håndværkeren ringe til dig hurtigst muligt og gøre opmærksom på dette.

 

Hvad hvis jeg bestiller flere timer end nødvendigt?

Du kan som minimum kun bestille 2 timer på vores online booking af en montør, men bruger montøren kun en time faktureres du kun for brugt tid plus kørsel. (Typisk 15 min. Hver vej)

Vi har GPS i alle biler og kan derfor altid dokumentere hvor længe montøren har været på opgaven.

 

Hvor længe før kan jeg afmelde en opgave?

Af respekt for vores planlægning af kalenderen, beder vi dig venligst om at foretage eventuel afbestilling af opgaven senest 24 timer før opgaven skal udføres.

Opgaven kan enten afmeldes telefonisk på 70122021 eller via linket til opgaven.

Afmeldes opgaven senere, opkræves der for en montørtime inkl. bil.

 

Hvad med oprydning?

Har du bestilt materialerne igennem VVSPlus, så sørger håndværkeren altid for at rydde op efter sit arbejde og tager alt affald med sig, så du ikke behøver tænke mere over det.

Har du selv bestilt materialer, så sørger du selv for at bortskaffelse af fx dit gamle toilet.

 

Hvad med reklamationsret?

Hvis der mod forventning skulle være fejl eller mangler, så skal det hurtigst muligt meddeles til os, enten til montøren der er hos dig, hvis det allerede er muligt at opdage det her, ellers inden for de første 14 dage på enten 70122021 eller hej@vvsplus.dk. Vi sørger herefter for at tage hånd om din henvendelse.

Der er dog altid 2 års produktgaranti fra dem der levere varen.

 

Er der gennemgang af installationen?

Når installationen er udført, vil håndværkeren gennemgå det med dig.

Der blev svaret lynhurtigt på beskeder...

Der blev svaret lynhurtigt på beskeder (også fredag eftermiddag) og udvist stor fleksibilitet mht. rykke tidspunkt, da gulvmand ikke færdig som forventet. Prisen virkede rimelig i forhold til andre på markedet, bruger timeløn. Opgaverne var hurtigt klaret og VVS mand vidste besked!

- Margrethe Hansen

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close